Heerlijke herfst in Zoutelande
Boek in de maand oktober onze speciale Herfst Deal!

Praktische informatie

Goed voorbereid op vakantie naar Zoutelande

Strandhotel Zoutelande is gelegen onder aan de dijk in Zoutelande. Hier staat u letterlijk binnen 2 minuten met uw voeten in het zand.

Voorafgaand aan uw verblijf

Reserveren, wijzigingen en annuleren

Fijn weetje; boeken via onze website is altijd goedkoper dan via een online boekingsagent. Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor aanbiedingen, promoties en kortingscodes.

Wilt u uw reservering wijzigen? Check of uw reserveringsvoorwaarden dat toestaan. Heeft u rechtstreeks bij ons geboekt, dan gaan wij met uw reservering aan de slag. Heeft u bij een online boekingsagent gereserveerd, neem dan contact op met hen.

Bent u op zoek naar 6 kamers of meer? Of wilt u graag zakelijk op regelmatige basis bij ons overnachten? Neem dan contact met ons op via + 31 (0) 118 562 040 of stuur een e-mail.

Omboekgarantie

Wilt u meer flexibiliteit? Reserveer dan onze omboekgarantie! Hiermee kunt u binnen de annuleringstermijn tot één dag voor aankomst uw reservering kosteloos wijzigen naar een andere periode. U betaalt hiervoor € 7,50 per nacht.

* Bij omboeking naar een duurdere periode zullen wij de meerprijs in rekening brengen.
* Het is niet mogelijk de omboekgarantie te reserveren in combinatie met het non refundable tarief.

Huisdieren

Ook uw hond is welkom bij Strandhotel Zoutelande! U betaalt € 10 per nacht. Honden overnachten in de kamers op de begane grond, waarbij er één hond per kamer is toegestaan.
Honden zijn van 7:00 tot 11:00 uur niet toegestaan in het restaurant i.v.m. het ontbijt wat dan wordt geserveerd.
Gaat u de hond uitlaten, dan kan dit via de hoofdingang.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze hondenbrief.

Tijdens uw verblijf

In- en uitchecken

U kunt vanaf 15:00 uur op uw kamer terecht.
Op de dag van vertrek vragen wij u om uiterlijk 11:00 uur uit te checken.
De verblijfsbelasting bedraagt € 2,00 per persoon per nacht (jaar 2020).

Guestkey

Op de dag van aankomst ontvangt u een e-mail van ons met daarin een link naar onze "Guestkey". Hiermee kunt u met uw smartphone digitaal de deuren openen. Tevens vindt u hier de verdere informatie voor tijdens uw verblijf. En uiteraard ook de toegang tot onze gratis Wi-Fi.

Ontbijt

Het ontbijt wordt voor u gereserveerd in ons restaurant. Voor hotelgasten is het ontbijt inbegrepen. Wij bespreken dit ter plekke met u bij het inchecken. Uiteraard is het ook mogelijk om het ontbijt op de kamer te bezorgen. Wij maken met liefde een ontbijtpakket dat in een duurzame tas en verpakking tot de deur van uw kamer wordt bezorgd tussen 7:45 en 8:30 uur.

Ontbijttijden restaurant:

8:30 - 9:30 uur
9:45 - 10:45 uur

Sea You Zeeland 02 42 SYZ 05 20 Sea You Zeeland 02 11

Groepen en kinderen

Onze kamers zijn geschikt voor één of twee personen. Op de meeste kamers is het mogelijk een extra bed te laten plaatsen. U kunt dit bij uw reservering als “extra” direct aangeven en reserveren.
Ook het plaatsen van een babybed is mogelijk op aanvraag. Uiteraard kunt u deze ook zelf meenemen.

Receptie

Van 8:00 tot 17:00 uur staan onze receptiecollega’s voor u klaar! Heeft u een vraag, opmerking of bent u iets vergeten? Wij regelen het voor u!
Uiteraard zijn we ook binnen de receptiediensten telefonisch bereikbaar: + 31 (0) 118 562 040. Hierna en 's nachts zijn wij in geval van spoed bereikbaar op een noodnummer.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u eveneens terecht. Een probleem of klacht vernemen wij graag direct tijdens het verblijf zodat we u tijdens het verblijf nog van dienst kunnen zijn.
Een eerlijke review op Google na afloop van uw verblijf stellen wij erg op prijs!

Laat een review achter op Google!

Dineren

U bent van harte welkom in onze Bistro by Mezger. Meer informatie vindt u hier.

Housekeeping

Uw kamer wordt in principe dagelijks gecheckt.
Maar u kunt er ook voor kiezen om dit over te slaan. Bij check in vragen wij of u een dagelijkse schoonmaak van de kamer wenst. Kiest u ervoor om deze over te slaan, dan doneren wij € 1,50 per dag aan ons Bomenplan. U leest hier mee over dit bomenplan.

Parkeren

In Zoutelande is het in de periode van 1 april tot 31 oktober overal betaald parkeren. De Gemeente Veere heeft dit besloten. Meer informatie over parkeren in Zoutelande vindt u hier.
Wij betreuren de situatie maar op dit moment werken wij met man en macht aan een goede en betaalbare oplossing voor u als hotelgast. Echter kunnen wij op korte termijn nog geen oplossing bieden.

Test met Park & Bike

12/7/2021: Op dit moment houden wij een test met de zogenoemde "Park & Bike".
Voor € 15 per dag parkeert u uw auto tijdens uw verblijf op één van de parkeerplaatsen (zone 3: Kustlicht/Branding, Kustlicht, Strand Zoutelande/Hoge Hilt, Strand Zoutelande, Wulkpad en Duinweg). Daarnaast kunt u tijdens uw verblijf gebruik maken van een fiets.
Bij check in geeft u uw kenteken door en u kunt parkeren. Tevens ontvangt u dan direct de fietssleutel van de fiets die u tijdens uw verblijf kunt gebruiken.
U kunt de Park & Bike bij het maken van uw reservering via onze website direct toevoegen. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met onze receptie via e-mail.
Omdat dit een test is met een beperkt aantal parkeerplaatsen, kunnen wij geen garantie bieden of de Park & Bike tijdens uw verblijf ook beschikbaar is.

Na afloop van uw verblijf

Uiteraard hopen wij dat u een fijn verblijf heeft gehad in Strandhotel Zoutelande en dat u heeft genoten van Zoutelande en omgeving. Maar ook als u verbeterpunten heeft, vinden wij dat fijn om te horen. Een review lezen wij dan ook met grote interesse!

Wilt u ons liever persoonlijk mededelen hoe uw verblijf was? Dat mag ook. Stuurt u hiervoor een e-mail naar: info@strandhotelzoutelande.nl.

Zeayou Zeeland